dinsdag 26 juni 2012

Budget beauty

Ik ben deze blog begonnen voor meiden en vrouwen, die graag met beauty bezig zijn, maar er niet te veel geld aan kunnen of willen besteden.
Je zult hier dan ook geen reviews tegenkomen van dure kwasten, dure palettes of dure cremes, maar wel bijvoorbeeld de goede budgetvervangers daarvan. En mocht er een keer een duurder merk voorbij komen, dan is die meestal met een bepaalde kortingsactie aangekocht, waardoor het toch weer aantrekkelijk wordt.



Zo wil ik deze blog beginnen met de budget beauty aanbiedingen van deze week.
Ik heb de folders doorgenomen, maar kon eigenlijk niet zo veel mooie budgetaanbiedingen vinden.
Bij de Kruidvat zijn wel alle Max Factor producten voor €10, maar dat vind ik al aardig prijzig.
De Rimmel mascara's zijn 1+1 gratis, dus dat is mooi meegenomen

Bij de Etos krijg je een gratis nagellakje bij elke €15. Nu is dat natuurlijk ook al een aardig bedrag, maar als je je zonnebrand nog moet kopen en je doet er wat makeupjes bij, dan zit je er ook zo aan. Bovendien zijn alle Garnier producten 1+1 gratis! Bij eenzelfde actie van de Kruidvat heb ik toen de nieuwe BBcream meegenomen. Wees er wel snel bij, want die zijn heel snel uitverkocht. Bij deze actie krijg je ook meteen een gratis nagellakje, dus dat is ook erg mooi!
Kun je direct de nieuw MOOI meenemen die al weer uit is. Een gratis magazine van de Etos met leuke beautyartikelen.

Heb jij nog leuke aanbiedingen gezien in de folders van deze week? Laat het me weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...