donderdag 28 juni 2012

EOTD: zomerse look met Paris Memories en Catrice




Deze look maakte ik met een palletje van Paris Memories en een mono van Catrice.
Die mono heb ik uit een restantenbak geplukt van Kruidvat en was slecht €1. Een mooie mintgroene kleur met een hele goed pigmentatie en prachtig bij een zomerse look.




In de binnenhoek zit een lichtblauwe kleur. Deze zit tot ongeveer 1/3 van mijn ooglid. De licht groen heb ik op de rest van het ooglid aangebracht. De donkere groene kleur heb ik in de outher V en de crease aangebrecht en geblend met weer de lichtgroene kleur.
De donkergroene kleur komt nu niet zo mooi naar voren, in het echt is die veel intenser. 


Als finishing touch heb ik een blauw oogpotlood rondom mijn wimpers aangebracht en tot slot waterproof mascara van de Action.
Een echte budget zomerlook dus!
alle gebruikte producten


4 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie,

    Mooi gedaan hoor! Leuke kleurtjes.

    Groetjes,
    Milou
    http://www.shimmer-pie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blauw staat altijd mooi bij bruine ogen! Leuke look!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sofie, toch gebruik ik die kleur eigenlijk maar heel weinig...zal ik toch eens wat meer doen!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...