woensdag 27 juni 2012

Paris Memories

Een budget-merk  dat niet zo goed bekend is, maar wel van goede kwaliteit is het merk Paris Memories.
Vaak is dit merk op markten te vinden en in sommige goedkope winkels hebben ze het ook wel. Dit merk heeft oogschaduws en nagellakken. Ik heb alleen oogschaduw van dit merk.
Sommige paletten heb ik al heel lang, al wel jaren, maar de kwaliteit blijft goed. Ik was ze zelf al een beetje vergeten, maar ik nu heb ik ze weer 'herontdekt'.



Er zijn palletjes in verschillende kleursamenstellingen. Sommigen met mooie kleurtjes, maar ook heel naturelle kleurtjes.
Ik heb deze 6 palletjes:

Grijstinten
paarstinten


natureltinten

blauw/groentinten

bruintinten

nogmaals naturel
 Stuk voor stuk mooie palletjes om mooie ooglooks mee te maken. Al moet ik wel zeggen dat ik bij de gekleurde palletjes vaak nog een donkere tint erbij pak voor extra diepte. Maar voor een zomerse look zijn ze perfect.
Volgens mij zijn de palletjes per stuk zo'n €2,00 en soms kun je ze voor 3 voor €5,00 kopen. Helemaal niet duur dus.
De nagellak heb ik zelf nog nooit geprobeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...