woensdag 22 augustus 2012

Bestelling ontvangen! Eindelijk...

Eind juli, aan het begin van de vakantie had de webshop van Cynthia, www.misslipgloss.nl, een leuke actie. Er hoefde een week lang geen verzendkosten (€3,95) te worden betaald, dus dat was wel interessant. Ik bestelde 2 paletten en een highlighter van Sleek. Nu was er een probleem dat er 1 product niet direct leverbaar was...
Ik mailde dus met de klantenservice of dan nog steeds de actie zou gelden en of ik dan direct wel de andere producten zou ontvangen. Dat was allemaal geen probleem. De bestelling zou geleverd worden en het andere palette zou nageleverd worden, zonder extra kosten.
Het ging echter zo snel met de voorraad, dat op het moment dat ze mijn bestelling klaar wilden maken, ook de highlighter op was. Er zou dus 1 palette op de post gaan. Helaas bleek die zoek geraakt te zijn bij de post.
Gelukkig heb ik wel de hele tijd heel vriendelijk contact gehad met iemand van het misslipglossteam (bedankt Lila!) die me steeds wel op de hoogte hield en ook nog navraag deed bij de post.
Uiteindelijk is het dus ruim een maand geleden dat ik de bestelling plaatste, maar vandaag heb ik hem dan eindelijk binnen! JOEPIE!
Kijk mee naar de producten:


Ik bestelde dus 2 paletten en wel het Au Naturel palette en het Original palette. Ver nog de highlighter in de kleur peach shimmer.
Verder zit er nog een foldertje van Sleek en een aardig kaartje van Misslipgloss bij.

Ondanks dat het zo lang geduurd heeft, ben ik ontzettend blij met deze spulletjes en binnenkort kunnen jullie de review lezen op de site.

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je lieve post Hennie! Ben benieuwd naar je reviews :-). X Lila

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hé wat leuk, Lila! Bedankt voor je reactie!
      Groetjes Hennie

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...