woensdag 4 juli 2012

Foldertijd!

De folders zijn inmiddels weer uit en ik zal eens kijken welke aanbiedingen er voor mij echt uitspringen! Ik ga natuurlijk niet de hele folder herhalen, maar alleen wat mij genoeg aanspreekt om voor naar de winkel te gaan.
Deze week zijn dat eigenlijk alleen de Kruidvat en de Trekpleister.

 Als eerste de Kruidvat:
Kruidvat
Hier krijg je 30% korting op het hele assortiment van Gosh make-up. Ik ben zelf niet zo bekend met dit merk, maar als je er graag wat van wilt proberen is dat voordeel natuurlijk mooi meegenomen.
Verder zie ik dat op de Essence gezichtsverzorging en -reiniging deze week 2 voor €3,00. Voor zowel de de My skin als de Pure skin lijn. Dit zijn ook fijne producten en ook zeker het proberen waard. Deze actie komt trouwens wel vaker terug, zowel bij de Trekpleister als de Kruidvat.
Verder zijn er voordeelverpakkingen van enkele merken nu voordeliger.

Trekpleister

Hier viel mij direct de actie van Garnier op. Nu heeft de Trekpleister wel vaker acties die eerst bij de Kruidvat zijn en dan later bij de Trekpleister terugkomen. Heel handig als je net de actie bij de Kruidvast gemist had! Maar deze week dus 1+1 gratis op het hele Garnier assortiment. Dus als je nog die fijne BB cream wilt scoren, is dit je kans!
Bij de haarverzorging van John Frieda krijg je deze week €4,00 korting, waardoor die producten ook een stuk aantrekkelijker worden.
En de nagellakjes zijn in de aanbieding: Bij NYC 2 voor €3, Max Factor 2 voor €10, Essence 2 voor €2 en Catrice 2 voor €4. Doe er je voordeel mee!

Bij de Etos gelden nog dezelfde acties als vorige week.
 

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...