zaterdag 7 juli 2012

Shoplog Op=op voordeelhal



Bij de op=op voordeelhal bij ons in de stad heb ik flink ingeslagen voor wat betreft de douchegels. Ik hou van dit soort winkels, omdat je er al je dagelijkse producten voor een heel mooi prijsje kunt kopen.
Vandaag dus Fa douchegels.
Mijn man had zelf 3 soorten uitgekozen die hij wel lekker vond en ik heb er zelf ook 3 gevonden. Ik ben niet zo merkvast wat betreft douchegels en kende deze varianten dus ook nog niet. Ik heb ze puur op hun geur en mooie uitstraling uitgekozen. Ze ruiken namelijk heerlijk en zullen ook mooi staan bij ons onder de douche.

Dit zijn trouwens de eerste foto's die ik gemaakt heb met onze nieuwe camera, ziet er goed uit toch?

Deze douchegels kosten bij de voordeelhal maar 3 voor €5!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...