zaterdag 7 juli 2012

Nieuwe camera


Gisteren is onze oude camera kapot gegaan. Hij was al wat ouder en kreeg steeds meer gebreken en nu is hij er dus echt mee opgehouden. Zoals jullie konden zien maakte hij ook al niet meer al te beste en scherpe foto's, dus het werd hoog tijd.
We hebben nu dus een nieuwe en ik kan je vertellen dat deze niet echt budget is...
Maar met deze nieuwe kunnen we wel weer een poosje vooruit. We wilden een camera die voor zowel veraf,  met de kinderen, als dichtbij, voor oa deze blog geschikt was. Dat is deze camera!
Dit is de Canon PowerShot SX40HS.






















Hij heeft 35 keer optische zoom en 12.1 megapixels. Bovendien zit er een uitklapbaar schermpje op, zodat je jezelf kunt zien, als je een foto van jezelf neemt of filmt. En hij kan filmen in full HD!!
Misschien dat ik dus in de toekomst ook eens een filmpje online zet, maar daar moet ik eerst maar eens goed mee oefenen...
Ik ben in ieder geval heel erg blij met deze nieuwe camera en zal er ook goed gebruik van maken voor mijn blog.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...