vrijdag 13 juli 2012

Shoplog Kruidvat

Vandaag nog even naar de Kruidvat geweest om zelf ook te profiteren van de mooie aanbiedingen deze week. Ik nam 2 lipsticks, een bronzer en een reinigingsmelk mee.
Allereerst de lipstick. Deze zijn allebei van Catrice en waren nu 2 voor €6. Ik zocht al een poosje naar een mooi nude kleurtje met toch een beetje kleur en twijfelde lang tussen deze, Be Natural en The Nude The Better. Ik vond deze uiteindelijk mooier. Verder heb ik nog Pinkadilly Circus meegenomen. Een mooi roze kleurtje die toch niet al te heftig is. Mooi kleurtje voor de zomer, als het dat nog gaat worden tenminste... Op het moment dat ik de swatches maakte, had ik, zoals je kunt zien, gewoon kippenvel op mijn armen!
Het viel me trouwens op dat de lipstick allebei een andere vorm hebben! Dat was me eerder nog niet zo opgevallen. Ik vind de vorm van Pinkadilly Circus wel wat fijner werken. Het puntje bij Be Natural is wat te spit, maar dat wordt door het gebruik wel minder.
Oke hoe zien ze er uit:






Be Natural, een nude kleur met toch een vleugje kleur.



Pinkadilly Circus, een mooi subtiel roze kleurtje
Dan nog de bronzer, ik heb de donkere versie meegenomen. De lichte leek mij wel erg licht...
Dit moet dan maar voor een kleurtje zorgen, nu de zon het laat afweten! En ik gebruik het om te shapen. Ik had een bronzer met glitter, maar een matte versie is toch natuurlijker.

De reinigingsmelk die ik heb meegenomen wil ik eerst nog testen, maar had een mooi prijsje. Deze is geschikt voor de normale tot gemengde huid. Ik heb zelf nogal een vette huid en meestal gebruik ik een facewash, maar wilde dit toch uitproberen.

Als bedankje kreeg ik er ook nog een tester van Garnier Bodylotion bij! Die gaar we dus lekker uitproberen.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...