dinsdag 24 juli 2012

zomerlooks met Essence, Ready for boarding, palette


Met het paletje van Essence, Ready for boarding,  heb ik 2 zomerlooks gemaakt die makkelijk te maken zijn en heel draagbaar zijn bij mooi warm weer.

Als basis heb ik weer de oogschaduwbasis van de Hema gebruikt en voor de rest heb je eigenlijk maar 1 kwast nodig.



Ik begin met de licht gouden kleur. Deze breng ik met een gewone platte oogschaduwkwast onder mijn wenkbrauwen en in de binnenste ooghoek. Vervolgens met dezelfde kwast breng ik de lichtgroene kleur aan op de rest van het ooglid.

In de buitenste ooghoek en doorlopend in de crease breng ik met een blendingkwast de bruine kleur licht aan voor wat meer diepte en om de kleuren wat te blenden. Dan is de oogschaduw al weer klaar. Met een bruin oogpotlood zet ik een streepje dicht tegen de bovenste wimperrand en deze blend ik met een smudger een beetje uit. Vervolgens nog wat mascara aanbrengen en klaar is deze zomerlook.







De tweede look lijkt heel veel op de eerste. Ik heb alleen op het ooglid nu een andere kleur gebruikt, namelijk de lichtblauwe. Voor de rest heb ik precies hetzelfde gedaan.
De foto's zijn heel anders van kleur. Dat komt doordat ik hier al lekker in de zon heb gezeten en ze zijn op een andere plek genomen.

Zo zijn er veel verschillende looks mogelijk met dit paletje en ik vind het dan ook erg geschikt voor een zomerse dag.

Wat vinden jullie van dit paletje?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...