donderdag 5 juli 2012

Max oogpotloodjes (Action)

 Zoals jullie wel weten, heeft de Action ook make-up. En het is zeker de moeite waard om daar eens een kijkje te nemen. Voor de prijs hoef je het niet te laten, maar hoe zit het met de kwaliteit...?
Ik wil vandaag 3 oogpotloodjes laten zien.
De oogpotloodjes heb ik gekocht in de blauwe kleurtjes, maar ze hebben ze ook in een verpakking van 3 keer zwart en zelf heb ik ook al een verpakking met 3 verschillende kleurtjes bruin.
De oogpotloodjes hebben allemaal dezelfde originele naam: blue.
Nu zit er 1 kleurtje bij die die naam terecht draagt, de andere  zou ik niet direct zo noemen. Kijk maar naar de swatches.
De linker is een mooie helderblauwe kleur, de middelste zou ik eerder grijs of antraciet noemen en de rechter is een aparte paars/blauwe kleur. Ze zijn lekker romig en geven goed kleur af. Ze glijden ook over het ooglid heen. 
Nu had ik vandaag de meest linkse op, maar tegen het hele warme weer van vandaag was hij toch niet helemaal bestand. Halverwege de dag was hij wel wat vervaagd en heb ik hem moeten bijwerken. 
Toch vind ik het hele fijne potloodjes. Deze vind ik zelfs nog fijner dan de bruine variant die ik al had. Deze zijn wat zachter, zodat ze makkelijker zijn aan te brengen.
Wat ik ook echt een pluspunt vind, is het dopje van 1 van de potloodjes. Daar zit namelijk een puntenslijper in verwerkt, zodat je hem makkelijk kunt meenemen en onderweg altijd je potloodje kunt slijpen. Ook heel handig natuurlijk om op vakantie mee te nemen!
Bovendien zit er aan de onderkant van het potloodje een smudger, zodat je de aangebrachte lijn kunt vervagen om het zachter te maken.
Voor € 0,69 is het zeker een heel goed product!

2 opmerkingen:

  1. ik vind vaak de cosmetica producten van de action best fijn en dat voor zo`n prijsje ook heb ik vaak de oogpotloden van de action.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De paarse vind ik best wel mooi! Ik heb laatst eentje van Essence gekocht voor maar 1,50 en daar ben ik ook heel tevreden over.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...