donderdag 19 juli 2012

Vakantietijd




Ook bij ons in Noord-Nederland is de vakantietijd bijna begonnen. Dat betekent een tijd van rust, genieten, leuke dingen doen, gezinstijd.

Dat betekent ook dat ik dan even een tijdje minder ga bloggen. Nu probeer ik elke werkdag een artikel (soms 2) te plaatsen, maar in de vakantie wil ik toch echt ook tijd met mijn gezin doorbrengen. Bovendien is het ook niet handig om artikelen te schrijven, of foto's te maken als er 2 kinderen van 5 en 7 jaar 'mee willen helpen'. Heel lief bedoeld, maar dat werkt gewoon niet.
Af en toe zal er best wat online komen, maar ik kan nu nog niet zeggen hoeveel en hoe vaak dat zal zijn.



Dan weten jullie dus waarom het komende tijd wat rustiger zal zijn op dit blog. Maar niet getreurd, want na de vakantie gaan we natuurlijk weer vrolijk door!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...