woensdag 11 juli 2012

NOTD: kleur kleur kleur!

Helemaal volgens de trend van nu heb ik een NOTD gemaakt met heel veel kleur! Ik heb hiervoor alleen maar lakjes van Essence gebruikt in vrolijke zomerse kleurtjes


        
    
    
Dit zijn alle kleurtjes op een rij met de namen van de kleurtjes die ik gebruikt heb:
a lovely secret, let's get lost, wanna be your sunshine, what do u think, reach peach.
Ik heb van alle kleurtjes 2 laagjes aangebracht. Er zit wel wat verschil in de lakjes. Zo dekt let's get lost na 1 laagje al heel goed en zou van wanna be your sunshine nog wel een extra laagje bijkunnen.


 


Ik vond het heel leuk om mijn nagels eens op deze manier te lakken, alleen moet je wel oppassen dat je na 1 nagel stopt. Je bent natuurlijk gewend om direct door te gaan naar de volgende nagel.
Ik wordt helemaal vrolijk van deze mooie kleurtjes op mijn nagels. Als het weer vandaag ook nog gaat meewerken, is het helemaal top!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er hardstikke vrolijk uit! Die blauwe en lila kleuren ehb ik ook en vind ze erg fijn lakken..
    liefs anna

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...